söndag 20 maj 2012

jag ska göra ett nytt försök att försöka blogga, för typ 18 gången. men denna gången ska va den sista "nya", jag ska få det som hobby, det skulle vara sjukt kul faktiskt. lite sysselsättning fram till sommarlovet och mitt näst sista sommarlov någonsin! idag har jag mest chillat, det har varit jättesoligt så låg ute i solen och jobbade på brännan fram till lunch, sen hjälpte jag mamma med att rensa ogräs i trädgården :) jag har även pluggat idag, gjort klart vård uppgiften som skulle varit inne i onsdags, men jag åkte iväg till norge då så det blev inte riktigt klart :) det kommer bilder från resan senare i veckan!
nu ska jag läsa lite och sen sova, tagga ny skolvecka och 2 lektioner imorgon, känns jättevärt att gå ;) hoppas veckan går fort!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar